Зеленчукова яхния

Днес ви представям основно ястие.

Яхния, в която може да сложите зеленчуците, които на вас ви харесват.
Аз използвах:

- 2 шепи нарязани печурки,
- 2 кромид лука,
- 2 нарязани на кръгчета тиквички.
- 1 нарязана червена чушка,
- 1 шепа замразен зелен фасул,
- 2 нарязани моркова,
- 2-3 суп.лъжици доматено пюре,
- сол, черен пипер на вкус,
- слънчогледово олио.
В началото задуших на по-силна степен гъбите, лука и морковите с олиото за около 10 минути, след това добавих останалите зеленчуци, пюрето и подправките, разбърках и оставих на тих огън за половин час. Отгоре поръсих с мащерка.

Обядът е готов;)
Жани

Коментари

vesela каза…
Защо не папаш месце:)
janipetrova каза…
Една сутрин се събудих и само мисълта да го правя ме караше да ми се повдига. Много причини....не ми се яде, не искам да умират животни, за да ги ям, не ми е хубаво...