Аз съм тук. Твоята Вяра

Аз идвам понякога плахо. Идвам и понякога със замах. Да ти покажа, че не си сам. Да ти напомня, че си част от Цялото. Да ти напомня, че си Божие създание и дори и трудна да е ситуацията в момента, тя е част от твоя Път.
Аз съм тук. Твоята Вяра. Като ангелски  повей. Като знак от Небесата. Аз съм тук. Твоята Вяра. И търпеливо изчаквам да се сетиш за мен.
Аз съм тук. За да те пазя. Да не изгориш в своето отчаяние. За да повярваш, че има надежда. Че всичко си има място. И ти си на точното място в определения момент. Че ти съществуваш в даденото пространство точно тук и точно сега.
Аз съм твоята Вяра, за да можеш да продължиш. За да знаеш, че щом вървиш с добро и към добро се стремиш, ще получиш добро.
Твоята Вяра е и твоята сила. Тя не се губи, а само понякога отслабва. И когато отслабва твоята Вяра, отслабва и твоята сила. А доверието във вярата те крепи като човек.
Не е важно каква религия изповядваш. Важното е да чувстваш своята Вяра. Защото щом е тук до теб, следваш светлината. А светлината чисти всеки мрак, всеки страх.
Аз съм тук. Твоята Вяра. И те призовавам да се изправиш. Да отвориш сърцето си към любовта. Да повярваш.
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата.
Жани

Коментари