Пастет от цвекло

Този вкусен пастет от цвекло бях приготвила за втората ми детска работилница, която проведох наскоро.
Да си призная - не бях сигурна дали децата ще го харесат, но резултатът беше високо оценен😀
Няма да пиша точно пропорции, всичко е на око спрямо конкретните нужди за количество.
Нужни са ви:
  • 2-3 супени лъжици извара;
  • 1-2 супени лъжици цедено кисело мляко;
  • ½ почистена и нарязана на парчета глава сварено цвекло;
  • няколко капки лимонов сок.

Нали се сещате - всичко се блендира и обърква до хомогенна смес😉
Много красив цвят се получи и е много удобно да си го намажеш върху оризовка, например. А дечицата сами се сетиха да декорират с прилично количество кокосови стърготини.

Да ви е сладко,
Жани

Снимка: Ина Янева


Коментари

vesela каза…
Не бях се сещала, а звучи и вкусно, освен полезно!
Поздрави, Жани!
janipetrova каза…
Този коментар бе премахнат от автора.
janipetrova каза…
Хаха, и аз не се бях сещала, докато се оказах в ситуация, в която се наложи да импровизирам, за да не се изложа с липса на идеи на работилницата, Весе:) Първоначално исках да правя познатия пастет от авокадо и извара, но не намерих хубаво авокадо. И чудесно -с риск да се получи нещо безвкусно, всъщност стана нещо много вкусно:)
Прегръдки:)