Много вкусни масленки с мас



Ясно е - печенето на слаки ме прави щастлива! Особено, ако има кой да ми яде сладките, а желаещи се намират:)
Ясно е - че декември ми е любимото време за пробване на нови рецепти.
Ясно е, че пак се доверих на Supichka :)

Та, имах си един буркан с мас в хладилника, който приятелката ми беше дала за козметични цели. Щях да си правя крем за тяло от маста, заедно с масло от невен, но ако го бях направила, нямаше никой вкъщи да е опитал тези чудни зимни сладки, а така и така маслото от невен го ползвам самостоятелно вече доста пъти:)

Рецептата е елементарна. масленките се приготвят много бързо и нямам търпение да ги направя още веднъж:)

Необходими продукти за 30-на сладки:

  • 1 ч.чаша свинска мас;
  • 1 яйце;
  • 2/3 ч.чаша пудра захар;
  • 2 ч.чаши бяло брашно;
  • 1 течна ванилия.    
  • орехи за декорация.
Маста трябва да е мека, не течна. Смесвате я с яйцето и захарта и разбивате с миксер.
Добавяте ванилията и омесвате меко тесто с брашното. Оформяте топчета и редите в намаслена и зстлана с хартия за печене тавичка.
Може да натиснете топчетата и в образуваната ямка да поставите парченца орехи. Печете в предварително загрята фурна на 180 градуса докато много леко порозовеят.
Уникално вкусни!

Желая ви прекрасни и вълнуващи предПразнични дни:)