Вдъхновение за йога практика от моята братовчедка

Отдавна ми се публикуваше нещо за йога. Занимават ме различни вдъхновения по темата, а и не само, напоследък. Подготвям още постове за здравословно хранене, все съм аз зад обектива на Никона и моята йога практика се превърна отново в сутрешна - около предпърви петли, така че и няма кой да стане в 5, за да ме снима:) След това каканижене, с нахалство заявявам, че не обичам оправданията! И докато разсъждавам над 101 теми, попаднах на снимки, на които една от братовчедките ми сама се е снимала как застава в различни йогасани при това - с гипсиран крак!
Та, мисълта ми е, че оправдания винаги ще има, но има ли желание, се поражда и движение. За всичко - не само за йогата. Постоянно чувам как някои хора нямат време за спорт, за това, да си сготвят, за това да си свършат работата...Не осъждам. Само припомням, включително и на себе си - няма не мога, има не искам! (така казва и баба ми, между другото)

Ето и снимките на братовчедка ми Ина - разбира се, с нейно разрешение:)

Желая ви вдъхновение за промяна към добро!

 Жани








Коментари