Шоколадов сладолед с четири съставки



Дълго време съм си купувала сладолед от фризер. Ядях го постоянно в ранните си 20:) Обичах да е ванилов или ментов. Не понасях какаов. Беше странно при все че винаги съм обичала какао.
След време започнах да чета съдържанията. И се отвратих! Ама нали сладоледа се правеше от сметана, от мляко....Ми, не съвсем.
Дълго време смятах, че ми е нужна скъпа машина за сладолед, за да имам домашно приготвен. Ми, и това не било така! Откакто открих суровите десерти и започнах да ползвам кухненския си робот почти ежедневно, развенчах и този мит.
И идва лятното сладоледено време, изпълнено със сладоледени експерименти.
Не казвам, че ще спестя на децата си сладоледите навън, но поне мога да им правя здравословен вариант вкъщи.
Започвам с изключително лесния и бърз шоколадов.
За около 400 мл.са ви нужни:
- 2-3 нарязани на шайби банана;
- 3-4 супени лъжици фъстъчено масло;
- 2 супени лъжици мед;
- 1 супена лъжица какао.
Бананите се пасират и се объркват заедно с останалите съставки в кухненския робот/чопър. Добавих и малко натрошени ядки.
Изсипва се в подходящ съд и се оставя в камера за час-два.
Освен, че според мен е мноооого вкусен, е важно, че не замръзва на кристалчета, защото няма вода.
Това е.
Жани



Коментари

Elena Dimitrova каза…
Жани,
тези сладоледи са несъмнено по - вкусни и по - здравословни.Имам машинка за правене на сладолед от плодове.Много вкусни и разнообразни сладоледи се получават.
Поздрави !
janipetrova каза…
Чудесно, Ели! Много се радвам,че споделяш моето виждане! А най- ще са радвам, ако всички майки по света осъзнаят ползите от домашно приготвените десерти и не дават на децата си пакетирани боклуци!