Да повярваш! Бавно живеене във вторник..

Човек, ако не реши да повярва сам, никой друг не може да го накара! Егото строи пречки в Ума, за да се замъгли Истината в сърцето! Създава плетеница от лъжи и така става трудно да се почувстваме свободни! Но работата с Егото е вътрешна и аз повярвах, че мога да бъда щастлива без да нося вина на гърба си от това. Защото Щастието не идва само. Ти го сътворяваш.
Повярвах в безкрайните възможности на Живота. А Животът е океан, в който съм благословена да мога да плувам. Благодаря, че успях да прогледна и да усетя връзката си със Земята под мен, Небето над мен и Реката пред мен. Веднъж почувствала благодарността, аз успях да приспя Егото си и да заглуша неговото мрънкане.
Повярвах, че Животът е пълен с възможости. Повярвах, че моята Вяра е лична и нямам нужда да я доказвам пред никого! Нямам нужда да се доказвам, а само да Живея и да вярвам!
Жани

Вторник вечер.
След работа.
Бавно живеене...










Снимките са правени от мен с моя Nikon♡

Коментари