Желая ви Сила, мили жени!



Тази вечер си е моя. Децата спят. Любовта ми е до мен, правя йога, спокойно ми е и съм благодарна. На днешния ден се отбелязва Международния ден на жената. И днес се чувствам специална както се чувствах вчера. Днес Мъжът ми ми засвидетелства любовта си както го направи и вчера. Така че, за този ден не съм си пожелала нищо по-различно от вчерашното. Да сме здрави и благословени! Защото здравето е резултат, а благословията - да си Едно с Бога. От там, ще получиш и благоденствие. Каква красива дума! От там, ще благо-получиш!
И ей така, докато си разсъждавам над тези чудесни заклинания в българщината ни, и докато си мисля колко Сила има във всеки от  нас, взех, че се изправих за първи път на ръце и си постоях около половин минута☺Неосъзнала собствените си възможности, явно. А бях решила да го давам спокойно. Е пак се получи,  но с главата надолу. Кой да предположи😂
И така, мили Жени - желая ви на всички да бъдете здрави, благословени и да осъзнаете Силата си! Желая ви Сила, мили дами. Всяка от нас е единствена и необикновена!
Прекрасна вечер!

You May Also Like

0 коментара