Да си Жена всеки ден!...а не само на 8 март

Да си Жена!
Всеки ден. Да си Пролет. Да си Лято. Да си Есен. Да си Зима.
Такива мисли ми се въртят напоследък. И знам, че някои жени след като се припознаят в публикацията е възможно да ми се разгневят и да започнат да ме отбягват. Но такава съм -  откровена и реших да споделя вдъхновените открития за себе си по повод Празника на Жената. Всъщност тези открития са в мен от много време, но явно след като тръгнах отново на работа, започнаха да се наслагват впечатленията ми.
Знаете, обичам Живота. Обичам да го празнувам всеки ден! И преветствам календарните чествания с отворено сърце.
Миналата година, на 8 март, нещо ми направи впечатление в детската градина на моите деца, което до преди месец бях забравила. Всеки ден, в градината се срещам с много жени - всяка уникална по своя си начин, силни, дали Живот, даващи закрила и любов на своите дечица. Срещам се и с жените, работещи като учителки, помощнички, медицински сестри и административен персонал, даващи възпитание и обич през деня на тези дечица. Всички тези жени са невероятни и силни. Те дават на света толкова много! Те са източник на Любов. Източник на Светлина. От всички тях зависи в какви хора ще се превърнат малките човеци, които растат. От тях зависи дали тези малки човеци ще градят или ще рушат. Аз вярвам, че ще е първото!
Та тези жени, на 8 март, се бяха преобразили. Гримове, токчета, рокли, а на следващия ден - прическите и красивите дрехи вече не бяха от значение. Разбира се, всеки гледа да му е удобно, самата аз ходя почти целогодишно с маратонки, но винаги подчертавам Женствеността си. Имам за пример, прекрасната си Майка, която ме е научила на безброй много неща, сред които и никога да не излизам навън без да съм си сресла косата и да съм си сложила спирала на очите...Жените не сме жени само на 8 март. Ние сме такива през целия си Живот и излъчваме женска енергия. Женското начало е различно от мъжкото. Мъжът гради, жената подкрепя. Жената вдъхновява, мъжът търси начини. Жената разкрасява, мъжът дава сигурност. Мъжът строи къщата, жената го превръща в дом. Мога да изреждам още и още. Мисълта ми е, че женските и мъжките сили се допълват. И едната не може без другата, за да бъде в пълния си потенциал. Веднъж осъзнала това, Жената няма да чака само на 8 март да се държат с нея специално, а ще го изисква всеки ден. И всеки ден, тя ще дава Любовта и подкрепата на Мъжа си, които ще й се връщат към нея.
Всеки ден, Жената ще си служи със своята сила и ще поддържа света по-красив.
В мястото, където работя, още от януари се говори къде ще се направи банкет за 8 март. Признавам, че се почувствах поласкана, че са ме включили в организацията, като ми бяха запазили място, но в последствие отклоних поканата, като предпочетох този ден да го прекарам със семейството си. Смятам, че щом има жени, които се чувстват добре една с друга и има какво да си кажат, то те ще намерят време и място, където да се забавляват и да си споделят, без да е нужен повод. Смятам, че не е нужно, да се организират "тържества" за честване Деня на жената, след което празнуващите да продължават живота си сякаш не са жени. Жената има много проявления - може да е властна Кралица, може да е страстна Любовница и любяща и подкрепяща Съпруга, може да е грижовна Майка, може да е подредена и осигуряваща уют Домакиня, може да е и Малко момиче, за което да се грижи Мъжа й. Тя Е всичко това. И през целия ден може да премине през всичките тези състояния. И то по няколко пъти. Колкото й е необходимо.
Наблюдавам и "положението" по магазини и салони за разкрасяване - жените си купуват тоалети, правят си прически, маникюри...това е прекрасно, но още по-прекрасно би било, ако го правят постоянно, ако честват Женствеността си всеки ден!
Защото всеки ден са Жени! Защото всеки ден даряват Любов на света, и следва да даряват Любов и на самите себе си! Да се грижат да бъдат обгрижвани. Първо от самите себе си, а след това обгрижването ще дойде и от Мъжа, който не обича да го задължават с празници. Достатъчно има задължения в работата.
Всеки ден Жената следва да засвидетелства Любовта си към себе си, и няма как тази Любов да не се умножи и да не бъде желана и ценена. Защото каквото дадеш, това ще получиш!
Желая ви прекрасен, вдъхновен и женствен да ви е всеки ваш ден, мили Дами! Бъдете здрави и благословени! И никога не забравяйте, че сме невероятни, красиви и уникални, и на нас се пада възможността да се проявяваме в пълния си женски потенциал, който ни е даден Свише.
Жани


You May Also Like

0 коментара