Мисли за Лятото и "Лято в сърцето" на Мери Макниър


Моята Любов наскоро ме пита дали още ми харесват любовните романчета Ми, още, разбира се! Аз друго не чета! Чета де, но ако няма Любов в книгата, за какво да продължавам. Има различни проявления и не всяка любовна книга, която подкарвам, харесвам. Имам си правило - ако до страница 100, не се случи нещо вълнуващо, нещо влюбено, нещо "мое", я оставям☺ На този свят времето ни е ограничено - и с лоша книга, лошо кафе или караници, не го изразходвам☺
Не ми се занимава да правя стандартното ревю на книги, и то е времеяд според мен и едва ли ще се заема пак, ама да не се заричам:)
Ей така, наминавам с малко вдъхновени мисли и снимка на романчето на Мери Макниър "Лято в сърцето". То нямаше как да не ме грабне заглавието:) Аз така си живея - с лято в сърцето целогодишно и за това ме заболява есента....Как да прежалиш морето, плажните рокли, топлата река, огромния басейн и песента на щурците, чудните изгреви, успокоявящите залези, стоенето навън до късно, пържената рибка с картофки...и синьото небе....синьото небе!
Добре, че е февруари! Месецът, който за мен носи първите наченки на пролет! Незнам дали го бях написала преди - 2016 година. Февруари. Слънчев съботен следобед. Реша си косата на прозореца и гледам към Дунава. Дечица играят пред блока и се смеят. А на повърхността на реката се носи моторница. Въздухът вече е друг. Зимата се беше предала....
Ей така съм - цяла година...с хаштаг lookingforthesummer☺
А иначе за книжката - лека с полъх на бриз от езерото в Бътърнът. В книжарница "Приятели" в малкия град, където живея, я бяха намалили на 5 лв.( от 14 лв.) заедно с някои други книжки. Издателството е "Ера"- чета техни издания вече втора година и винаги оставам доволна.
И докато си пиша за летните мисли, чувам как по радиото казват, че някъде в Япония вече има цъфнали 8 000 вишневи дръвчета...
За малко да забравя - поздравявам ви с едно парче на Боб Сийгър, "Night moves", за което пишеше в "Лято в сърцето". Класика в рока. Класика в летните нощи☺
#lookingforthesummer








Коментари