Честита Нова година

Това е снимка от пред блока, в който съм израстнала. Там, където са минали първите двайсет години от Живота ми. Много се радвам, че се завърнах към корена си имено в последния ден на чудесната за мен 2016 г. Благодаря!
В навечерието на Новата година ви желая Здраве! Вярвам, че Здравето е най-важно. След него вярвам, че най-важен е Мирът. И то най-вече в душата. Желая ви мир в душите. И всичко да е от Светлина. Светлина в умовете. Желая ви Любов в сърцата. И знайте, че всичко ни е дадено от Бога. Желая Бог да е винаги с вас! Да е винаги с нас!

И както е казал Г.С.Раковски, където и да сте, в България или далеч от нея "Бащино огнище не забравяй, стари обичаи не презирай."
Прекрасна Нова година ви желая!
Амин

Коментари

  1. Жани, за много години!
    Бъдете здрави, усмихнати и следвайте мечтите си!

    П.п. Беше ми изчезнал списъка с блогове, които следя и известно време ми трябваше да ги възстановя, сигурно има и други, които още не мога да открия, но се радва, ме съм отново на гости при теб!
    Твоя блок прилича много на моя блок:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за пожеланията, Весе и добре дошла:)

      Изтриване
  2. Жани,
    и аз като теб мисля,че здравето е най - важно.Останалото се постига когато човек е здрав.Пожелавам ти да бъдеш здрава и щастлива през новата година.Да имаш мир в душата и в дома, мирът ни прави щастливи.И изпълнението на Божията воля, която е най - високо стоящата добродетел от изпълнението на всички останали добродетели.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ели! Бъди благословена! И направи така, че годината да бъде ползотворна и щастлива за теб! Здраве и щастие за близките ти:)

      Изтриване

Публикуване на коментар