Твоята си компания

От началото на годината се запознавам с много хора. И все едно се запознавам с много различни истини. Всеки прав за себе си. Някои от тези хора ми станаха по-близки и завързах приятелства, с други нямам общи теми, а с трети пък предпочитам да не си общуваме. Всички те разсъждават различно и всеки вярва, че неговият начин е правилен. За да бъдат хармонични отношенията ни знам, че е безсмислено споренето и налагане на непоискано мнение. За това оставям потока да тече свободно. Благодарна съм за всяка среща. От всеки човек се уча на нещо. Понякога чрез огледалото - оглеждам се в него и си казвам "О, не искам да изглеждам така отстрани!" или "Искам да взема тази положителна черта от теб и да я приложа в себе си". Друг път наблюдавам поведението на човек и отчитам дали ми носи радост или раздразнение.

Какъвто и урок да ми донесе, аз анализирам и разстягам локуми (нали съм си една анализираща Дева;) и после се чувствам изморена. Най-ценният урок, който често получавам е един и същ. И той е винаги да слушам себе си и да се оставям на интуицията си.Само аз знам кое е най-добро за мен. Само аз знам, защо често предпочитам собствената си компания пред това да водя празни разговори с хора, които не ми носят нищо градивно.
А това да си сам съм себе си е прекрасно. Почиваш си от постоянния шум, от неспирния фон на говорене, наблюдаваш желанията си, съсредоточаваш се върху това да си тук и сега...прекрасно е да оценяваш собствената си компания.
Преди, когато децата бяха бебета и заспиваха навън в количката, аз или продължавах разходката си радвайки се на красотата им и тази на небето, дърветата, птиците....или си намирах някое приятно и тихо място навън, където да поседна с чаша кафе и хубава книга...с моята си компания.
Знам от опит, че човек опознае ли се, ще бъде много щастлив. И няма да е нужно да бъде с безброй хора, с които да си запълва времето, а само с няколко, с които ще гради опитност.
Това е моят блог. С моята истина.
Желая ви спокойна вечер♡
Жани


Коментари