В малкия град се живее бавно...♡

В малкия град се живее бавно. Имаш време за всичко. За семейството си, за себе си, за работа. Имаш време да ходиш пеша и да дишаш с пълни гърди от чистия въздух. В малкия град имаш време да се любуваш на Живота. Да гледаш дърветата, реката...имаш време да играеш с децата. Да поседиш с любимия. Да поговориш с приятел. Да се върнеш от работа, да вечеряш, да се разходиш и след това да седнеш на капана за по бира. Тук кафето се пие бавно. Не се бърза, имаш търпение.
В малкия град вечер те приспиват жабите от реката, а сутрин гугутките "разговарят" оживено под твоя прозорец. След обед е тихо, а след четири хората плъзват по улиците отново.....♡♡♡

Коментари

  1. Споделяла съм ти и преди - някак ме плаши живота в малкия град, така съм свикнала с големия, че си мисля, че ако трябва да живея извън него и два дена няма да издържа, ще ми липсва, ще ми е пусто...
    Но четейки това едновременно ме и привлича малкия град, именно с това, с което и ме плаши - спокойствието, бавното живееене, в големия не усещаме кака ни се изнизват дните...
    Едва ли някога ще ми се случи да проверя на практика, но пък кой ли знае, може би след много години, като се пенсионираме:))...да ни запазиш една къщичка нейде там:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар