Като не си почиваме, се разболяваме

Днес си мисля как често забравяме да си дадем почивка. Понякога просто се унасяме в ежедневните си задачи, а е нужно да поспираме, да си поемем дълбоко въздух и да си починем. Просто да стоим и да дишаме. Само това да правим. Аз обичам да работя, но знам и че незнам кога да спра. Наскоро си помислих, че са ми нужни ден-два отдих. Първи сигнал на тялото ми, чи съм преуморена....Ама не активен. Активният си го давам. Събота, неделя -плуване, слънце, емоции. Напоследък имам нови идеи и тяхното развитие се нуждае от моята енергия. Та, малко след като тялото ми даде сигнал, че нещо не е наред, а аз го игнорирах, вдигнах 39 градуса, както си плувах, изведнъж се почувствах така все едно не мога да плувам. Сили - никакви. И така два дни. И познайте - предадох го и на малките. Все пак си взех почивка, ама нужно ли беше да е по трудния път?
Какъв е изводът - преумора, организмът отслабва, разболяваме се, предаваме болестта на децата си. Така е като не слушаме телата си. А те винаги знаят какво е най-добро за нас, какво е най- добро да си дадем.
Сега си почивам и се зареждам наново. За да мога отново да дам на себе си и любимите си същества любовта, която заслужават.
Желая ви здраве и светлина.
Прекрасна седмица и слушайте телата си!
Жани

Коментари