Пропускане към основното съдържание

Публикации

Показват се публикации от Май, 2016

Пилешко с кашу и гъби

За кратко запържвате в малко мазнина нарязани на едри парчета пилешко месо и гъби. Овкусявате по желание със сол и черен пипер. Добавяте 50 мл.вода, разбърквате и оставяте на слаб огън да се задуши за 30-40 минути. Разбърквате, добавяте 100 гр.сурово кашу, отново разбърквате, оставяте ястието да се готви още 5 минути и имате чудесна храна за обяд или вечеря:)
Жани

Телешко варено със задушени зеленчуци

Много лесно.
Сварявате 400-500 гр. нарязано на парчета телешко месо в подсолена вода. Когато е готово, оставяте малко от бульона с месото в тенджерата, а останалия го запазвате (Хубаво е да имате замразен бульон, с който да имате готовност да направите супа. Аз сварих киноа с него.)
Добавяте нарязани зеленчуци каквито ви харесват. Аз сложих моркови, карфиол и тиквички. Слагате малко мазнина, обърквате и оставяте на слаб огън да се задушава за около 40 минути.
Ястието е готово.

Главоколянна поза и поза дръвче

За ползите от йогата може да се изпише много. Днес реших да ви запозная с тези, произтичащи от главоколянната поза и поза дърво. Главоколянната поза оказва благоприятно въздействие върху всички вътрешни органи, подобрява перисталтиката, укрепва гръбначния стълб. Редовното практикуване допринася за по-добра стойка и облекчаване на болки в гърба и кръста (само след консултация със специалист). За страдащи от някакъв възпалителен процес - дискова херния, увеличен черен дроб/далак, колит, гастрит или подобни, както и сърдечни проблеми, асаната не се препоръчва. Легнете по гръб. Вдишайте дълбоко и бавно, и вдигнете ръцете над главата. Тялото е изпънато. След това постепенно се изправяте в седнало положение и издишвате бавно.
Навеждате торса напред като се стараете да не сгъвате коленете. Краката трябва да са изпънати един до друг. С пръсти обхванете стъпалата и опрете чело в коленете. Целта е гръбнакът да е максимално изправен.
Останете така известно време като започнете от половин минута …