Неангажиращи романчета

Обожавам да чета. Най-вече чиклит. Чета всеки ден, независимо колко задачи имам да отмятам.
А когато съм в отпуск си организирам нещата, така че през повечето време да имам пред себе си книга и чаша кафе.
От време на време пиша ревюта, но напоследък не ми се прави това.
Не мога, обаче да не си споделям впечатленията от хубавите романи, които прочитам. Тук помествам заглавия, които не са ме впечатлили нито със сюжет, нито с богатство от думи. Няма запомнящи се цитати. При все това ги препоръчвам. Именно, защото са леки и неангажиращи.
Днес ви препоръчвам "Много гот", "Жената на моя съпруг, и една книга от поредицата, посветена на любов и шоколад на Лора Флоран.

"Много гот", Кармен Рийд, изд."Бард"

"Жената на моя съпруг", Хейуд Смит, изд.Плеяда

"Много гот" е фаворитът ми в тази тройка. В книгата се разказва за разведена жена с четири деца. Най-малките са от любовта на живота й, с когото се разделят, но дъщеря им отчаяно се опитва да събере. Организирана и практична, живее живота си подредено и макар да е без мъж - щастливо. Харесвам я. Много:)

"Жената на моя съпруг" е откачена, на места тъжна, но като цяло забавна книга. Купих си я в първия ден на новата година. Прочетох я на един дъх. Сгушена на топло, докато навън бе минус четиринайсет. Идилия.
За какво става дума - ами за жената на нечий съпруг, де;) Всъщност е посочените три е най-непредсказуема и интересна, но въпреки това "Много гот" ми хареса повече.

"Шоколадовата" поредица на Лора Флоран започва с "Крадецът на шоколад". Американка отива в Париж да прави бизнес с известен шоколатиер. Тя е милиардерка в шоколадовия бранш, а той - на пръв поглед надменен и недостъпен. Започват една игра на котка и мишка, която естествено завършва с влюбване. Банално. Като цяло книжката ми създаде приятни емоции. Прияждаше ми се през цялото време шоколад, докато я четях, но продължението й - "Шоколадово докосване" ми беше досадна. Знаех как ще завърши и спрях на половината. Не мисля, че ще искам да прочета третата.

В момента чета за втори път книга на Джулия Стаг, а именно - "Завръщането на парижанина". Първата, която прочетох е "Пощата при двете долини". Тази авторка пише увлекателно и романтично. Харесвам стила й, макар че понякога се обърквам кой кой е от многото герои, които присъстват. Книгите на Джулия ми създават уютно усещане за дъждовен следобед и чаша кафе. И точно така ми върви да чета романите й:)
Повече за "Пощата при двете долини" - ето тук.

Това е за сега. Малко споделяне за неангажиращи и леки романчета.

Коментари