В морето е сърцето

В морето е сърцето….
Морето е жива и вечна водна стихия. Емоция, чийто дълбини могат да се усетят и от
най­непристъпната душа. Стихия, която бушува в мен откакто съм се родила. Без
която не мога. В морето е разпръснато цялотото ми сърце. А то е необятно. И с него и
самата аз. Мога да летя чрез любовта си и да откривам нови светове. Мога да се рея
из планината и да търся своите върхове. Но винаги с мен пътува мисълта за морето.
То отмива моите страхове и винаги носи надежда. Морето дава мъдрост и пази
история на милиарди животи и промени. Подвижно и могъщо, то променя своята
форма, но никога същността си. Да бъде точно каквото Е. Да се намира точно там.
Морето е енергия. Силна и помитаща, но често и благосклонна и търпелива. Морето
може много да даде. За всеки дар, аз благодаря. Но и никога не забравям, че морето
може и да всима.
Морето е живот. А в хоризонта е сбрана цялата надежда на света, че морето ще
донесе мир и опрощение вътре в нас.
В морето е сърцето…
Из "Моят бряг...още съм там".
Който желае да се сдобие с някоя от книжките ми, може да го направи като ми пише на имейл janipetrova@gmail.com.

Коментари

Публикуване на коментар