Доматена супа с ориз

Напоследък имам възможност да пиша само през почивните дни. И съответно гледам всяка събота и неделя да съм сготвила нещо различно. Днес ви предлагам вегетарианска рецепта за доматена супа, за която си мисля отдавна. Оказа се много лесно изпълнението:) А нали знаете, че държа да е лесно, вкусно и да не се налага до оставам задълго в кухнята:)
Какво използвах:
- 3 консерви с по 240 гр. домати;
- 4 скилидки чесън;
- 2 кромид лука;
- 1/3 ч.чаша ориз;
- 2-3 суп.лъжици зехтин;
- сол и босилек на вкус.
Нарязаните лук и чесън се задушават закратко в зехтин и когато омекнат, се добавят нарязаните домати. Прибавя се пюрето от консервите и 4-5 чаени чаши вода. Оставя се на умерен огън да къкри за 10-на минути. Добавя се сол и босилек на вкус. Може и риган. Слага се ориза и се оставя на котлона, докато не се свари. Разбърква се периодично.
Това е:)


Коментари

  1. Обичам доматена супа, открих я преди няколко години, но се влюбих - във всичките и варианти.
    Ох, липсата на време всички ли ни е обзела...аз по нощите надничам по блоговете. Поздрави, Жани!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи, и аз съм надничала в блогове през нощта:) Прегръдки, Весе:)

      Изтриване
    2. Хихи, и аз съм надничала в блогове през нощта:) Прегръдки, Весе:)

      Изтриване

Публикуване на коментар