Канелени и шоколадови кексчета в есенна неделя ☆

Тази сутрин, след едночасовото ми напоследък редовно плуване, шофирайки на път към вкъщи и гледайки намусения есенен ден навън, си напомних, че времето вътре в нас зависи само и единствено от нашия избор. Независимо, че е мрачно, независимо, че хората постоянно казват неща на другите без да се замислят за влиянието си, сами сме отговорни за това как се чувстваме.
Та, днес вали и се мръщи, небето е цялото побеляло, и какво по-добро решение от това да си останеш вкъщи, да се сгушиш до любимите същества, да нагрееш печката, да забъркаш нещо вкусно, да запариш чай, да си направиш кафе и да почетеш от хубава книга.
И в този ред на мисли, ми се приядоха кексчета. Напоследък много ми харесват тези, които продават в Лидл. Пухкави и шоколадови. Но пак не мога да съм сигурна какви подобрители на вкуса влагат и нали си знаете, казах си, че моите ще станат още по-вкусни. Реших да подобря основната си рецепта за ваниловите мъфини и малко да вкарам коледен привкус.
Та така, направих една доза с шоколад. Добавих три лъжици какао, настъргана лимонова кора и от домашния ми шоколад - рецептата ето тук. Много ще отива есенция от ром, но не намерих в провизиите си.
За канелените вместо ванилия сложих две чаени лъжички канела, отново настъргана лимонова кора и две супени лъжици кокосови стърготини.
Фантазия!
Кафето стана още по-ароматно и вкусно с тях.
Желая ви вдъхновен и усмихнат есенен ден, а основната рецепта за ваниловите кексчета, четете като отворите линка от текста с различен цвят по-горе.
Жани

Коментари

  1. Ах, как ми се плува и на мен...о нямам време, нямам и къде наблизо, пък и цената ми е солена...:((
    Кексчетата ти ми се усладиха от екрана, тези на Лидл не съм опитвала и не се сещам - единични ли са или пакетирани? Наскоро не съм забърквала, трябва да де поправя.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Весе:) Кексчетата в Лидл са от пекарната им. Продават ги единично ...някъде при поничките и кроасаните ги слагат.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар