Рождени книжни подаръци

Най-накрая успях да снимам прелестните ми книжни рождени подаръци:) Обожавам да ми подаряват книги! Да ти подарят книга е да ти подарят преживяване, приключение! Имам си и ваучер, който ще използвам след време; имам си и прекрасна рисувателна книжка от моята любов, която ще оцветявам; имам си и чуден книгоразделител! Имам много много любов!
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата! И не забравяйте, че щастието е вътре във вас и е ваше решението как да се чувствате във всяка ситуация:)
Жани♡

Коментари

  1. Обожавам и аз такива подаръци:))
    И онзи ден получих от приятелка - със закъснение, че РД-то ми отдавна мина, но не се бяхме виждали, така се зарадвах!
    Приятно четене! А как обичам да рисувам...но от години не съм. Нямам време...
    И то не е въпроса да имаш 2-3 часа в седмицата...то си иска спокойствие, муза...като се пенсионирам:)) след 20 години:))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар