Малко за Пътя

В живота на човек понякога настъпва момент, когато осъзнаваш, че за да бъдеш щастлив, за да бъдеш ТИ, за да бъдеш цялостен трябва да се научиш да не ти пречат чуждите мнения за твоите избори, чуждите коментари и външните опити за вменяване на вина, че правиш това, което смяташ за добре. Твоето щастие зависи от теб и когато правиш неща с нежелание, това означава, че не са твои. Всичко, което не чувстваш свое, но го правиш, заради нечие одобрение означава, че не следваш своя път. А отклониш ли се от пътя си, започват блокажи, негативни емоции и ненужни конфликти. Никой на никого не бива да пречи да следва своя път. Позволиш ли на външни фактори да диктуват твоите избори, които чувстваш за правилни, не правиш нищо освен да се отдалечаваш от себе си.
Винаги някой ще се опитва да те вкарва в неговия си калъп, в неговия си разказ, в неговата си истина....
Важното е да се запазиш цял и да следваш своя път.

Коментари

  1. Това, което си написала е наистина важно и е добре, че си го осъзнала все още млада. На мен ми трябваше повече време и за жалост пропуснах доста години в това да угодя на по-широкия кръг семейство, до степен да се контролира голяма част от живота ми. Сега, загърбила, макар егоистично този начин на живот се чувствам спокойна и аз!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знаеш ли, от време на време ми се случват ситуации на конфликти с околните именно поради причината, че следвам своя път, а не нечий друг. Случва се да се опитват да ми вкарват чувство за вина, че не живея според чужди правила, но съм макар и в скромния си 29-годишен живот съм разбрала, че това чувство е измамно, неистинско, неМое и следването само на Моя си път ми носи Мир и Любов - носи ми Щастие. И всеки път, когато съм правила нещо, за да угодя на някого, дори и от най-близките, а сърцето ми е било другаде, ме е довело до избора да следвам своя път. Не е егоистично да бъдеш щастлив! Егоистично е другите да те карат да не живееш щастливо!

      Изтриване

Публикуване на коментар