Вдъхновения...

Може би в живота на всеки има неща, които винаги го връщат към него си. Познат аромат, филм, песен, дреха....нещо, което го "заземява" и му напомня за корените си. Но не за родовите корени, а за тези, които му показват кой наистина е, кой е в своята същност. Понякога забравена, но никога за дълго. Коренът, към който те води сърцето. Който ти показва кой е действително твоят път.
Около мен има различни хора. Всеки говори своите си неща. Всеки вярва в своята си истина. Всеки изказва мнение и много често не мисли, когато го прави.
"Хвърля" думите си и те остават там. Често хората се опитват да налагат своята си истина над другите. В повечето случаи всеки вярва, че знае всичко за другия и знае как е по-добре от самия него да живее.
И така, всеки човек сам е отговорен да различава чуждите мисли от своите в главата си. Всеки човек сам е отговорен да следва интуицията си кое е най-добро за него, да следва мечтите си, да прави това, което го кара да се чувства щастлив. Всеки човек сам е отговорен за Пътя си и за това да бъде себе си.
Аз откакто се помня вървя по своя път, и егото ми " засича " винаги всеки опит за вмешателство дори и да е продиктуван от добри чувства. Непоисканите съвети често може да се изтълкуват като навлизане в личната територия.
Едва ли съм единствената.
Знам със сигурност, че човек има нужда от своите лични ритуали, които да му помогнат да избистри представата за себе си и да се върне към корените си. Онези, които му показват най-прекия път към щастието със своя Аз.

Коментари