Август

Август ми е като слънчоглед!

Слънчев и усмихнат, стига да не го вали... 

Август ми е ден рожден! Като цветен балон и по детски засмян. Август е и малко носталгичен, защото нещо си
тръгна от мен и лятото напомня
своя край.
Но пък Август ми е толкова личен!Толкова мил и толкова обичан!

"Август" от стихосбирката ми " Моят бряг...още съм там"

Август е моят месец! Жарък и наситен с цветове! Месецът на изобилието! Природата дава цялата си прелест през този месец, ражда и облагородява. Сочни смокини и поля, пълни със слънчогледи! Зелена планина, разказваща история и пъстри слънчеви дни!
Август е моята емоция, такава каквато само той може да ми даде!
Август е моят избор преди всяка промяна.

Жани

Коментари

  1. Щастлив август, слънчогледово момиче:)
    За мен август е най-вече море...и за това го обичам...Поздрав от южния бряг!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Весе:) Щастлив август и на теб:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар