"Цяла година" на Жани Петрова

"Цяла година"

Цяла година се връщам при тебе,
Мой бряг безбрежен, пленяваш ти мене!
Цяла година за тебе копнея,
И връщам се пак - със теб да се слея.

А морето е там и ме чака,
На брега аз да поседна,
Че душата ми в тебе изплака,
И щом си тръгнах-тъга по теб ме налегна!

Цяла година морето сънувам,
а знам,че реалност стават мечтите
И сутрин аз така се вълнувам
Че все по-близо до теб са ми дните!

И там си ме чака
-моя бряг да го стигна,
И нито веднъж не се оплаках,
Ще тичам боса-ще го настигна!

Цяла година душата линее,
При моя бряг да се върне,
И сутрин да гледам как хоризонтът синее,
И босо момиче към теб ще се втурне!

Коментари

  1. Еее, Жани, не знаеш колко близко ми е написаното тук...!
    Морето е много, много голяма любов, наред с поезията...
    Май имаме доста еднаквости, а:))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, Веси, че ти хареса:) И е прекрасно, че намираме еднаквости - като се започне от любовта към семейството, поезията, вкусната храна, а сега и морето;) А морето! Хоризонтът! Няма друга природна гледка за мен, която така да ме вдъхновява:)

      Изтриване

Публикуване на коментар