"Април" от Жани Петрова

Април

Хиляди цветчета през Април!
В мене разцъфват.
В душата ми пролет се ражда
И хиляди мечти ме съпътстват!

И нощта е по-скоро илюзия.
А Април е безкрайният ден.
Ах, как обичам Април!
Нежно разлива се в мен.

Април е очаквана изненада.
От сняг се родиха хиляда слънца!
И студът се смени с аромат на надежда.
Април е моя спасена мечта!

Април е този, който ме буди.
Ах, как обичам Април!
Април нежно ще те разсъни,
Ах, как ми е мил този Април!

Април е лилав, и розов и бял,
Стръкчета светла промяна.
И много надежди в букета събрал,
Стопля душата и морската пяна.

Автор: Жани Петрова

Коментари

  1. Привет, Жани! Попаднах на твоя блог от блога на Буболинката:)
    И май съм на път да открия в твое лице сродна душа... Честно казано, създавайки своя блог мислех, че съм единствената, дето ще съчетае поезията с кулинарията...дори дъщерята малко ме разкритикува и смяташе че трябва да са два отделни блога.
    Да знаеш, Жани (позволявам си на "ти") че дойдох неканена, но ще се чувствам уютно тук и с твое позволение бих надничала често с удоволствие! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет, Веси:) Много благодаря за положителния отзив! Ще се радвам да си общуваме. Прекрасно е, че ме намери! Блога на Буболинката е чудесен:) А относно това какво да пишеш в блога си - за мен това е пространство, в което да споделяш интересите си, независимо колко са различни те:) Сега ще разгледам и твоя;)
    Прекрасен ден ти желая:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар