Искайте и ще получите!

Живея на място, откъдето от едната страна се вижда любимата ми Стара планина, а от другата - Витоша. Облаците, които "плуват" в небето над мен винаги ме изпълват с вдъхновение. Прелестни са! Понякога се питам всички, ли хора, които живеят в съседство виждат това, което виждам аз. Живея  така, както искам и вярвам, че каквото и да поискам, ще ми се даде. Не говоря само за материалности. Не се отъждествявам с тях.
Днес говорих за поредн път с най-близката ми приятелка, която ми сподели прекрасна новина. Получила е нещо, за което дълго мечтаеше. В точния момент. В точното време. Тя е човек, който действа в Живота си. Променя го щом нещо не е комфортно в него. Прави така, че за миг да не губи ценно време и да му се радва. Това е нещо, което ни сближава. Аз съм на мнение, че вместо да обясняваш колко си нещастен и как нищо не върви, е в твоите ръце желаната промяна. Мразиш работата си, а продължаваш да я вършиш. Не си удовлетворен от отношенията с мъжа си/жена си, но в същото време не разговаряте открито и се задълбочават проблеми. Искаш да имаш семейство, намираш си куп оправдания защо не се получава. Срещаш се с хора, които не харесваш, защото ти е станало навик. И като заговорих за навици, продължаваш да отдаваш времето си на дейности, които не ти носят нищо градивно. И така, мога дълго да изреждам....Получава се един затворен кръг в ежедневието ти, а оттам и в Живота ти, от който кръг, ако не излезеш сам, никой няма да те изкара. И защо? Защото трябва да се иска! Искайте, искайте от Живота! Не се оставяйте на инерцията. Щом искате, ще ви се даде.
Когато се усетя, че "буксувам" на едно място, аз почвам да търся. Търсейки, аз давам сигнал на Вселената, че съм готова за промяна. Започвам да искам и започвам да работя в посоката, която смятам, че е нужно да поема. Със заявяването на искането, се задейства импулс. Забелязали ли, сте, че когато ви вълнува определена тема, например търсите да си закупите жилище, по телевизия, радио, приятели или познати засягат по някакъв начин тази тема, дори и косвено. Или мислите си за бебе, и хоп около вас имате най - малко една позната бременна, или пък виждате билборд с реклама на бебешки дрешки. Бог дава своите знаци, а от нас се иска да ги следваме. Направиме ли усилие, ще получим!
Така ни чакат и промените за добро. Страх ни е, че излезем ли от комфорта на познатата ни сигурност, няма да си създаваме главоболия с новости, я!
Но животът е един, и дори и да се прераждаме, днешния миг е само един. Дава ни се шанс!
Я ми кажете честно, познавате ли хора, които са изпуснали шанса си, които са изпуснали влака? Вярвам, че не сте вие!
Вярвам, че човек по начало е МЕЧТАТЕЛ и му трябва само искра и желанията за промяна и по-добър живот ще го "запалят" да действа, а не един ден да съжалява " какво би било..."
Пътища много, но можем да поемем само по един. И да, годините на всеки се отразяват различно, но минат ли веднъж, назад връщане няма и за това Животът не чака никого. Той само иска да го живеем, а ние да го искаме и да го получим.
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата!
Жани
Снимки: weheartit, tumblr

Коментари