Как така ти е скучно?!

Винаги ме е учудвало, когато някой ми каже, че му е скучно! Ама, как? Има толкова много неща за вършене!
Например, сега токът спря, а имах план да гледам италиянски филм. Всъщност спирането на тока ме завари с книга в ръка. Е, ще чета друг път. И филмът ще гледам по-късно. Взех телефона и започнах да пиша. Преди това си поговорих с любовта си. Ето, не ми е скучно;) Да се похваля, покрай всичките ми права и задължения вкъщи, днес открих и удоволствието от шиенето. Замислила съм разни кройчици, но всичко по реда си. Първо ще имам урок при мама на шевната машина. До тогава - разни дребни ръкоделия.
И как да ми е скучно, питам? Винаги можеш да прочетеш хубава книга, да послушаш музика, да поговориш с някого, да изпробваш някоя нова рецепта, да правиш йога, да танцуваш...Това са все "мои начини", но вярвам, че за много от вас също важат. И все пак за всекиго е различно.
На много хора им е трудно да остават сами със себе си и тогава казват, че им е скучно. На мен ми е най-забавно със семейството ми, но когато се наложи да съм сама, знам как да се забавлявам.
Ако решиш, светът може да е много красив, и да не забравяме, че животът е пълен с възможности!
Аз ви желая интересни неща да си създавате, а покрай тях и прекрасния свят:)
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата!
Жани

Коментари