Аз знам, че ми предстоят прекрасни промени, защото животът ми е пълен с възможности!
Вярвам, че благодарността е най-мощната молитва! За това благодаря за всичко, което присъства и не присъства в живота ми.
Това е личното ми утвърждение. От години вярвам в него и знам, че ме води напред към моите мечти. Сбъдва ги и се раждат нови.

Важното е не да повтаряш автоматично думи, били те и твои. Важното е да идват от сърцето, защото всичко, което не идва от там не сътворява нищо освен илюзия. Илюзия, че работиш това, което искаш; илюзия, че си с човека, когото си мислиш, че обичаш; илюзия, че сто познати са ти приятели; илюзия, че живееш живота, който искаш. Всичко, несътворено от сърцето е илюзия и на света се представят лъжливи истини. Ако се чувстваме не-на място; ако водим не-наши разговори; ако общуваме с не-наши хора, означава, че живеем в илюзия и приемаме нечия друга истина за наша. Но ако се вслушаме в сърцата си, ще видим отвъд тази илюзия и ще повярваме, че нашите мечти са възможни за сбъдване.
Така че, ако ви е харесало моето утвърждение, вашо е. Ако ли не, преминете и сътворете такова, което да отговаря на вашите мисли и усещания, на вашата истина.
Всичко, което не е вас, а е "вкарано" отвън, включително и моите думи, е илюзия, ако не отговаря на вашата истина.
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата!
Божана Петрова

Коментари