Пропускане към основното съдържание

Вдъхновения - част III

*В неделя сутрин светът е особено тих и красив...завесите на прозорците са спуснати; някой гледа телевизия с намален звук или чете книга, докато другите вкъщи спят; майка прави закуска за своите деца; мъж гледа любимата си, докато спи и гали лицето и; някой се качва в колата си с приятели, за да отидат извън града на разходка; от кухнята се носи приятна миризма на току що сварено кафе....АХ, КАК СИ МЕЧТАЯ ВСЕКИ ЧОВЕК ДА ИМА ТАКАВА СУТРИН И НИКОЙ ДА НЕ Е  БЕЗ ДОМ!
* Тази сутрин ми се спи...но не съжалявам, че снощи си легнах късно и не спирам да се усмихвам, защото станах свидетел как от една мечта е последвала друга, която от своя страна ще доведе до раждането и сбъдването на нови... Любовта е движеща сила и всяка мечта се зарежда с любов!
* Би трябвало всеки човек да има душа, нали така? Едва ли Бог би пропуснал някого....аз обаче срещам понякога хора, чиято душа не я усещам...незнам, може би не я пускат да види и усети света, може би се крият от нещо...Незнам. Знам само, че ако душата ти не пръска любов навсякъде около теб, не можеш да видиш красотата на Вселената и мечтите ти, уви не могат да се сбъднат! Защото на мечтите им е нужна отдаденост, любов и силна и светла енергия! А всичко това извира от душата, мили МЕЧТАТЕЛИ!
* Прекрасно е усещането да осъзнаеш, че това е твоята истина! Прекрасно е да знаеш, че това са твоите мисли и никой по-добре от теб не знае какво усеща твоето сърце! Да, мили МЕЧТАТЕЛИ и аз незнам какво усещат вашите сърца! Мога само да предполагам, дори и да решите да споделите с мен, за което много ще се радвам! Всички хора сме различни и всеки възприема и вижда своите мечти по свои си начин...Всеки може да говори и пише каквото си иска, но само вие знаете каква всъщност е истината за вас! Аз пиша и говоря каква е истината според моите усещания, но нямам идея каква е тя за вас, защото колкото и да сме заедно във Вселената, толкова сме и различни...И да, нека да бъдем толерантни, приемащи и обичащи, нека да чуваме думите, но нека и да не позволяваме да се обезличаваме. И тук не става въпрос за егото, не става въпрос за ума, а за това отвъд него, " там където умът не достига," както бях написала в едно мое стихотворение, "следват само мечтите" !
Не подражавайте, винаги бъдете себе си и се обичайте.
* Днес денят ми беше като петъчен...от онзи тип, в които ти е леко на душата, усмихваш се на живота и се срещаш с хубави хора:) От онзи тип дни, в които ти е лежерно и знаеш, че забавленията ей сега ще започнат! Често си спомням за дните, преминали в подготовката за някой празник или преди ваканция. И често самото очакване да ни се случи нещо хубаво, прави случващото се още по-хубаво:) В такива дни усещаш, че мечтите се сбъдват и нещата си идват на мястото! Тогава усещаш, че настъпва промяна, положителна промяна, но все още не знаеш точно каква....
Пожелавам ви повече такива дни да имате;) Пожелавам си го и на себе си!
И се усмихвайте на Срядата:) Все пак е Малкия Петък;-)
* На мен понякога ми идват в повече напоследък толкова модерните духовни учения. Истината за щастието за мен е проста-семейство, дом, вечеря с любимите хора, да правиш това, което сърце ти иска без да мислиш какво ще каже някой....За мен щастието е и в тихата утрин, когато майка прави закуска, а децата още кротко спят; когато вечер след като всички са си тръгнали и партито е свършило, две сродни души оправят бъркотията и си сипват по едно сами...А защо пък не и следобедна дрямка, последвана от гледане на весело филмче и хапване на пуканки и сладолед?
Щастието е лично, но често толкова универсално!
* " Сега - желая всички да сте герои и да сте безстрашни, за да добиете свободата, която търсите.", Петър Дънов
* Да забравиш, че морето ти е под носа! Често не виждаме това, което ни прави щастливи, а то ни е пред очите!
Огледайте се! Вгледайте се в детайлите! Заслушайте се..
* Животът е пълен с възможности. Няма място за страх. Трябва да бъдем смели в мечтите си! Не спирайте да искате от живота нови и нови шансове! В най-изобилния месец, август, аз усещам че положителна промяна следва да ми се случи, но още незнам точно каква. Няма смисъл от предположения! Нещата се случват и ние се наслаждаваме на живота с неговата непредсказуемост.
Движете се! Не се оставяйте на инерцията! Мечтайте, но не предполагайте какво ще се
* Днес не бях добра...не бях добра към себе си. Бях ядосана на хората и това ме отрови! Но също така и ме разтресе....точно това е думата - " разтресе" ! И ме върна обратно на земята....и тогава разбрах, че до толкова съм се отдала на това да бъда позитивна и търсеща доброто, че Вселената реши да ме тества до колко съм издръжлива, и макар да съм устоявала на сериозни изпитания в миналото, днес ми даде да разбера, че неочаквани "проверки"  винаги ще има и спра ли за миг да вярвам, губя моментално силата си!
Ясно е, че нещата тръгнаха лавинообразно надолу през целия ден, защото аз го позволих!
Сега, намерила мир в душата си, ви споделям това, за да ви напомня, че пътят към мечтите ни често е стръмен и не трябва да позволяваме на недоверието и колебанието да се загнездяват у нас! Разбира се, обмисляйте внимателно решенията си, но не губете вярата в сърцето си!
* За мен Олимпиадата е нещо специално...Някак си да виждаш толкова много хора с толкова много очаквания и надежди, създават такава позитивна енергия около себе си, че душата ми усеща това даже и да не съм там. А да съм на Олимпиада ми е мечта:) Възхищавам се на това как чрез спорта хората доказват, че телата им постигат такива велики неща, за които в ежедневието си не мислим въобще! Възхищавам се на това, че хората надскачат себе си и чрез силата на духа си изкачват върхове!
Който каквито иска коментари да прави по повода, но за мен Олимпиадата е проявление на любовта-любов към спорта, към себе си, към това да твориш и да постигаш висоти! Любов и желание за сбъдване на мечтите! Защото не една мечта ще бъде сбъдната тази година в Сочи<3
А за моята ОЛИМПийска мечта- си остава след четири години, само Господ да ни пази!
* От известно време си мисля как хората се променят.Наскоро гледах и филм, в който се разказваше за това как група млади хора са забравили мечтите, поради стечение на обстоятелствата и са се превърнали в такива, каквито сърцата им определено не са искали за тях....Спомняте ли, си за какво си мечтаехте, когато бяхте малки? Вършите ли това, което винаги сте искали? Правите ли това, за което винаги са копняли сърцата ви?
Да, промяната често е хубаво нещо, но само тогава, когато душата желае наистина тази промяна! Останете добри към себе си и света, независимо как иска да ви пречупи дадена промяна!
Защото колкото  и да се променят нещата и човек, мечтите му остават такива, каквито са ги видяли детските му очи, макар и по-различно дефинирани....
* Все повече двойки срещам, които са отегчени от дългото съжителство; които се чудят има ли смисъл да останат заедно или си изневеряват....за малцина сбъдната мечта е да си намерил сродната си душа....малцина обаче са тези, които знаят, че любовта не е само рози и шоколадови бонбони....любовта е прегръдка, сготвена вечеря, приготвен чай или дори разтворен аспирин, лепенка на пръста и определена чаша.....дааааа, пожелавам на всички да намерите тази любов, а най-вече да я намерите вкъщи:)
* " Човек не е остарял, докато съжалението  не замени мечтите му." Джон  Баримор
* В живота има прекалено много несигурни неща, за да не вярваме в мечтите си! Имаме любовта си, имаме вярата си....имаме всичко! И когато осъзнаем, че една усмивка, един детски смях, едно развълнувано сърце, са много по-важни от скъпа кола, маркова дреха или известен ресторант, тогава ще бъдем истински щастливи!
* Днес се почувствах горда със сънародниците си! С очите си видях как непознати се обединяват около каузата да се спаси човешки живот, да се спаси една майка, да се спаси едно семейство! С очите си видях как непознати се обединяват с общи усилия да спасят мечтата за живот и здраве; за това една дъщеря да  оздравее, една съпруга да оздравее, една майка да оздравее! Защото един човек прави цял един свят за други!
И днес,и вчера хора от цяла България заработиха ЗА-ЕДНО не една, а няколко мечти да не бъдат посечени! И днес, и вчера хората изразиха истинска ЛЮБОВ!
Това ме трогва до сълзи и ме изпълва с вяра, че всичко върви към добро!
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата!
Тези вдъхновения са събрани от страницата ми във Фейсбук Фабрика за мечти, която ще се радвам да посещавате.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Портокалов пай без блат и глутен

Този портокалов пай е божествен! Мнооооого вкусен, ви казвам. И много лесен. Идеята за него взех от фейсбук страницата - Tasty Gluten Free Cooking.

Необходими продукти:

2 портокала; 3 яйца; 1 чаена чаша оризово брашно; 1 течна ванилия; 2 супени лъжици кокосово масло; ½ чаена чаша подсладител. Аз използвах кафява захар.



Обелвате портокалите и ги слагате да омекнат на пара. Когато са готови, ги пасирате. Добавяте към пюрето от портокали, разбити три яйца, оризовото брашно,кокосовото масло,ванилията и избрания подсладител. Отново пасирате до еднородна смес и изсипвате в подходящ за целта съд за печене. Аз пекох в застлана с хартия за печене керамична форма, на средна решетка, на 180° до медна коричка. Около 40 минути.

Това е. Имате чудесен ароматен портокалов сладкиш.


Картофени мъфини

Тези чудни картофени кексчета са разбира се лесни и бързи за приготвяне, а освен това са и много подходящи за обяд, когато сме навън, за училищна или офис кутия.
Необходими продукти за 20-на бройки:
5-6 средно големи картофа; шепа нарязан салам; 3 яйца; ⅓ чаена чаша царевично брашно; 50 гр.краве масло; 50 гр.сирене; подправки  според вкуса.
Първото нещо, което трябва да направите е да сварите картофите и да ги намачкате след това на пюре. Овкусявате с подправки, които харесвате. Добавяте яйцата, маслото, сиренето и брашното и обърквате до хомогенна смес. Може да замените сиренето с извара или друг вид. Брашното - също, но аз предпочитам безглутеново и за това използвах царевично.



Изсипвате сместта във формички за мъфини и печете загрята фурна на 200° до златист загар.




Безглутенови лимонови мъфини

За мен това са най-вкусните мъфини, които някога съм опитвала! Много деликатни и пухкави отвътре. С аромат на лимон и ванилия, толкова уютни - иска ти се хем да ги ядеш,хем само да ги гледаш. Текстурата е като памук,а вкусът - завладяващ. Без глутен. Без захар.

Необходими продукти за 20 броя лимонови мъфина: 1 и ½ чаена чаша оризово брашно; ½ пакетче бакпулвер; кората и сокът на един лимон; 1 течна ванилия; 2 яйца; 100 гр.меко краве или кокосово масло; ½  чаена чаша разстопен мед; шепа стафиди.
Всичко както винаги е лесно и бързо. Смесвате брашното и бакпулвера. В отделна купа разбивате яйцата с меда и маслото. Обърквате всички съставки  заедно с ванилията и лимоновия сок и настъргана кора. Изсипвате в подходящи за мъфини формички. Печете на 180° на средна решетка докато кексчетата не се разпукат. Ако искате ги проверете с клечка за зъби, ако е суха - са готови. Стафидите ги сложих върху всяко по отделно да потънат, но вие може и да ги объркате в сместта.
Ами това е! Аз сега си мисля как искам да…