Светът отчаяно се нуждае от слънчево настроение:)

Преди няколко години се запознах с най-слънчевата жена. В началото я отбягвах,  а тя все настояваше да се виждаме. Чудех се какво толкова се е нахилила. А аз бях цупла! Казвах си "Що не ме остави намира?"....Но светлината винаги изчиства мрака и аз лека полека започнах да подавам. Сега сме най-добри приятелки и въпреки, че живеем далеч една от друга, се зареждаме с позитивизъм и от разстояние! Сега мъжът ми казва, че аз съм най-слънчевата жена!
Моята приятелка ме промени и подобри, и откакто я познавам виждам света с други очи!
Та, както съм написала в заглавието-хората отчаяно се нуждаят от слънчево настроение! Обръщам се към родителите-погледнете децата си-те са най-съвършените творения и заслужават само любов! Нима тежкия работен ден е причина да си изкарате гнева върху тях? Не им крещете! Те са дошли на този свят само, за да ги обичате!
Радвайте се на живота! Благодарете, че сте здрави и се усмихвайте! Не позволявайте на мрака да обгърне съзнанието ви! Вдишайте аромата на сутрешното кафе и му се насладете с всичките си сетива! Не е нужно да чакате лятото, за да ви направи щастливи! Пуснете лятото да заживее целогодишно в сърцата ви!
Мир в душите, светлина в умовете и любов в сърцата, мили читатели!
И не забравяйте, че и навън да вали, усмивката се ражда отвътре:)
А за утрешния ден- отчаяно се нуждая от слънчево време, за да се усмихне едно малко момиче!

Коментари