За съботно-неделните чудни закусчици:)

Много обичам палачинки! Че кой не ги обича! Особено с мед и орехи...или с кашкавалче:) Мммммм....
Но у нас се става рано независимо от деня и няма кой да ме чака да се суетя над тигана два часа:) Така че, докато търсех вчера в нета идеи за не много мазна, вредна, но пък вкусна закуска попаднах на рецепта за немска палачинка в блога на luluto  и я приготвих точно по описания там начин....е почти де:) Там рецептата е за две тави. Аз имам четири- едната е ОК, втората е пълна с храна, третата не влиза във фурната, а за четвъртата така и не се сетих:)  Та, нали съм си лакомийка викам си " Ще си направя пълната доза, пък каквото не се побере ще разливам, където намеря:)....
Рецептата:
-6 яйца
-350 мл. прясно мляко
-1 и 1/2 ч.ч. брашно
- 3 супени лъжици захар
- щипка сол
-ванилия
-75 гр. краве масло
Яйцата се разбиват със захарта. Аз сложих 2 лъжици, вместо 3.Добавя се млякото, солта и ванилията. Относно ванилията-аз използвах една течна есенция и ми стана едно хубаво от чудния аромат, но сигурно и с такава на прах ще стане добре.Добавя се и брашното и всичко се обърква до консистенция на боза. През това време сме загряли фурната на 200°C .Слага се тавата за малко в нея да се нагорещи. С ръкохватка или друго платнище предназначено за хващане на горещи съдове я вадите след една две минути и слагаме маслото да се разстопи. След като добре сме намазнили съда( включително и по вътрешните страни), изсипваме сместа и я връщаме във фурната да се пече 15 минути, след което намаляваме температурата на 180°C и печем още 5-10 минути.
Аз изсипах малко повече от половината смес в тавата, а останалата - в силиконови формички за кексчета:) И нали съм си романтичка-цветни и някои във формата на сърца:)
Е, това е! Внимавайте да не се опарите и яжте с удоволствие! Гарнирайте с каквото ви душа иска! Животът е усмихнат щом имаме усмихнато отношение към него:):):)
Прекрасен ден ви желая:)
Жани


Коментари

Публикуване на коментар